5 Şubat 2013 Salı

Oriflame Alışverişi

 Bu ayki katalogtan indirimli ürünler aldım.Rujlar 3.90 a geldi ve iyi ki de almışım dedim. Ayrıntılı yazı önümüzdeki hafta.Rimele gelince hayalimdeki gibi değil ama üzülmedim çünkü avondan gelecek rimeli bekliyorum:)  Mavi göz farım hiç yoktu kalem olanını deneyeyim dedim.
 Diş fırçalarını ilk kez alıyorum ama piyasadakilerle hemen hemen aynı ve daha ucuz. Diş macunlarının birini kendim aldım diğeri ücret sıfırlama ürünü olarak geldi.
 Benim gibi acemiler için büyük kolaylık bu bantlar. Tek kötü yanı çabuk bitiyor olması :)
 Geçtiğimiz günlerde resimlediğim Avon törpünün yakından görünüşü. kağıt törpüler metallere göre bence çok daha iyi en azından içim kıyılmıyor metal sesini duymadığım için :)
Ayrıca meme kanserine katkıda bulunmuş oluyorsunuz.
Hepinize keyifli akşamlar :)

4 yorum: