20 Şubat 2013 Çarşamba

Avon Ganimetleri

 Avon Göz farı bazı; bugüne kadar almadığıma öyle pişman oldum ki ne kalem akıyor ne far uçuyor o kadar güzel yani :) küçücük bir kavanozda ama sanırım uzun bir süre gidecek çünkü çok küçük bir parça yetiyor.
 Avon Spectra Lash rimel; bir alana bir bedava olunca aldım hemen ben memnunum topaklanma akma yapmıyor bana kalırsa Maybellinne rimelleriyle aynı ayarda.
 Şu an tam ismini hatırlayamadığım Avon göz kalemi. Yumuşak bir yapısı vae ve sürümü çok kolay.Rengide tam olarak aşağıdaki gibi.
 Bu da arkadaşımın yıllık izne gittiğinde bana memleketten getirdiği sevgilim bir müddet daha tadını çıkarabileceğim :)
 Gelelim Argan yağlı şampuan ve saç bakım serumuna. Şampuanın temizlemesi iyi iki yıkamada gıcır gıcır hissini veriyor gerçi ben hergün saçlarımı yıkadığım için kirlenmesine pek fırsat vermiyorum. Aynı serinin saç kremini almadım çünkü kullanmıyorum. Saçlarım zaten ince telli krem de kullanırsam çok sönük kalacak. Serumuna gelince banyodan sonra iki üç damla avucuma döküp saç uçlarıma yediriyorum. Diplere değdirmeden masaj yapıp kurumaya bırakıyorum. Benim sağ tarafımda ahenkle dans etmek yerine inatla tepişen bir tutam saçım var onları bile uysallaştırdı, hizaya getirdi.Tekrar indirime girince iki şişe alıp  yedekleyeceğim.
Hepinize keyifli akşamlar diliyorum :)

4 yorum:

  1. Dimi ya! Far bazı müthiş bir buluş =)) sabah kullan aksama kadar ne sürdüysen gözünde, Az önce blogumda bende topu AVON ürünlerimi paylaştım, planet SPA yeni vucut serisi müthiş guzel kokuyor ^.^ ayrıca yeni askın watsonsin sakura bellasinin kokusunu cok merak ettim, neye benziyor? Kaç gram? scrublar yeni tutkum ambalajida cok gusel görünüyor ^^ bayıldım

    Hepsini seve seve kullan =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle far bazı bundan sonra vazgeçilmezim :) Planet Spa benimde aklımda. Sakura bellayı kedinlikle denemelisin canım gramı aklımda değil ama bir ara bakar sana yazarım.TEŞEKKÜR EDERİM :)

      Sil