1 Şubat 2013 Cuma

Avon Siparişleri

Mystique Duş jelinden vazgeçebilecek gibi değilim. Geçen ay sıvı sabunuyl abirlikte kampanyası olunca aldım. Bu ay ki katalogta indirime girmediğinden pişman oldum fazla almadığıma.
Bir de kağıt törpü aldım bunları metal olanlardan daha çok seviyorum hem içimi kıymıyor sesi hem de kullanımı daha kolay :)
İki göz kalemi aldım beyaz olanı güya göz içine sürücem canlı göstersin diye ama her seferinde unutuyorum:)
Şimdilik benden bu kadar. Herkese keyifli hafta sonları :)

5 yorum:

  1. Canımcım bloğumda mim'in var.

    YanıtlaSil
  2. Keske torpuyu birde ambalajsiz çekseydiniz, bu torpulerden kar elde edilmiyor geliri direk meme Kanseri yararına kullanılıyor, AVONu şu tutumu yüzünden bile seviyorum.. Bu torpuden her kadın almalı... :))

    Mystique serisi koku olarak çokmu guzel ? Lagoon var bende daha acmadım, ikide banyo köpüğü :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülbeşeker törpüyü çektim o haliyle ama yayınlamadım yarın hemen atıyorum resimlerini :)

      Mystique gercekten harika bir koku. lagoon la kıyas bile kabul etmez o derece :)

      Sil
  3. Çok sevinirim, bendede var aynısıdan dolabın arkasına düştü üşendim almaya epeyce kaldı orda, çıkardığımdada kirlenmişti, yoksa bende güzel fotolarını çekip hakkındada bir post bile girmeyi düşünmüştüm...

    hem ürün güzel, hemde geliri sağlığımız için kullanılıyor...

    avondan alışveriş yapan her kadın mutlaka almalı, kendi arkadaşlarımada tavsiye ediyorum, sıra broşta, oda çok zarif :)

    YanıtlaSil