22 Şubat 2013 Cuma

Mini Alışveriş

 İnternetten alışveriş yapmayı durdurduğum için yaza kadar Uni baby mendillere ara verdim ancak Kars a gidebilirsem Migrostan alırım.Bu yüzden Bim'in ıslak havlusu ve Molfix le yetiniyorum :)
Nivea İnvisible Black White Roll on ve Lady Speed Stick ikisini de denedim ve bence iyi olan Lady Speed. Diğerine göre daha dayanıklı.Lady Speed i Junkhead Özge nin ,Youtube daki videoalrından izlemiştim. :)
Pastel Oje 58 numero neden aldığıma dair hiç bir fikrim yok. Yaz rengi ama oje görünce dayanamıyorum işte :)  Herkese mutlu keyifli hafta sonları diliyorum :)

4 yorum:

  1. çok güzeller, güle güle kullan.
    http://cfusun.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. lady speed i bende denemek istiyorum fikrini belirttiğin iyi oldu canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de senin yorumunu bekliyorum şimdiden güle güle kullan :)

      Sil