15 Şubat 2013 Cuma

Bitenler

Günlerdir hastalıktan kurtulamadığım için ancak bloglara yetişebiliyorum. Bundan sonra cuma günleri bitenler günü olacak tabii elimden geldiğince :)
Dettol sabunları çok seviyorum ve nihayet bittiler yerine yine aynı marka aldım ama bu kez küçük  boy ambalajını.
Life aseton kantinde bundan başka marka yok. Çarşıya çıkacak olursam değişik marka alıcam ama hepsi birbirinin aynı. Her gün oje değiştiren biri olarak bana devasa boy bir aseton lazım.Golden Rose 2 numero oje artık bitmeye yüz tuttu ve kıvamı bozuldu. Elveda demenin vakti gelmiş.

Berenis şampuandan bahsetmiştim önceki yazılarda çok memnun kaldım ama sonradan sonraya saçımı kurutmaya başladı. Saç kremi çok nadir kullandığımdan şimdilik başka şampuanlara yöneldim.
Sensodyne diş macununu nedense hiç sevemedim ama her seferinde kuzu gidip ısrarla alıyor.
Avon Today EDT kokusunu sevmiştim tüm Avon parfümleri gibi buda kalıcı değildi ama sık sık fısfıslayarak sorunu çözüyordum kendimce.
Deotak yenisi alındı bile. Kendimi rahat hissediyorum kullanırken. Biobellinda Siri Roll on bir şişe daha var o da bitmek üzere kuru tutuyor ama aylardır Bioderma ve Siri kullandığım için şu an başka markalar arıyorum. Bulamazsam tercihim yine Biodermadan yana olacak. Biodermanın da diğer şişesi bitti bitiyor.
Bu hafta bitnlerim bu kadar. hepinize sağlıklı huzurlu hafta sonları diliyorum :)

1 yorum:

  1. deo tak ı kullanmak istiyorum ama olumsuz eleştiriler duydum :( sizde beğenmişsiniz :) nasıl yapsak bazılarıda diyor harika karar veremedim

    YanıtlaSil