22 Şubat 2013 Cuma

Bitenler ve Çöpe Gidenler

 Bir haftayı daha bitirdik sağ salim haftayla birlikte ürünlerimde bitti.
Avon Senses Mystique Duş Jeli; Daha önce de yazmıştım kokusu harika ve devamlı elimin altında bulunan bir ürün.
Pantene Şampuan; kuzu kullandı ve memnun kaldı ama ben başka seçenekleri denemesinden yanayım malum hayvansal deney konusu.
 Lifebuoy Sabun; Elimde Detol ün ikili büyük ambalajından bir tane daha var ama sıkıldım bunu deneyeyim dedim.Kokosu güzeldi ve hijyen bakımından da  yeterli buldum.
Hobby Islak Mendil; İnternet alışverişlerimi durdurduğum için şu an marketlerden aldığım mendillerle idare ediyorum. Uni baby bir süre benden uzak kalacak.
 Lux Disk pamuk ;  diğer markaları deneme fırsatım olmadığı için bana iyi gibi geldi daha iyisi mutlaka vardır ama bu birazda kullandığınız makyaj temizleyiciye bağlı.
La naturel Mendil deodaorant; lila kutudan çıkmıstı. Bir kullanımlık olduğu için yorum yapamıycam.
Live Clean Body Wash ; yine bir  kullanımlık ve yorum yapamayacağım bir ürün. aklımda kalan ise kokusunun güzel olduğu.
Ve çöpe giden ürünlerim; Maybelline rimellere söylenecek laf yok ama dediğm gibi hayvansal deneyler yapan ürünleri almamaya kararlıyım. Çoğu ukala senin almaman neyi değiştiriyor diyor ama olsun en azından ortak olmuyorum. Flor Mar pata krem  bunu nasıl aldım bilmiyorum çünkü rengi çok açık geldi bana o yüzden artık çöpteki yerini alacak.Max Factor Rimel de Maybellinelerle aynı kaderi paylaştı.

Benim bitirdiklerim bu haftalık bu kadar. Hepinize keyifli sağlıklı hafta sonları diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder