26 Ocak 2013 Cumartesi

Bitenler

 Watsons Sakura Bella Vücut Ovma Kremi :İstanbul' a gittiğimde almıştım bittiğine üzüldüm.Temizleme konusuna gelecek olursak sabunsuz temizlik olmaz ancak sabunun arkasından bunu kullanmak çok hoşuma gidiyordu.Kokusu çok hoş bana kendimi iyi hissettirip mutlu ediyordu. Güle güle bebeğim sanırım önümüzdeki yaza kadar seninle buluşamıycaz :)
Laroche Posay Effaclar Yüz Temizleme Jeli: Daha önce kullandıklarımın içinde en iyilerinden. Ancak hayvansal test mevzuları yüzünden bir daha almam.
 Renkly Aseton: O an bu vardı bunu aldım. Diğerlerinden farklı değil kokusu da güzel.
GBP Şampuan: Lila Kutudan çıkmıştı. İki üç kez yıkadım ama köpürme sorunu yaşadım.Büyük boyunu almayı düşünmüyorum bu nedenle.
Dephyto Doğal Güzellik Maskesi; Bu 4. paketti  açıklayacak olursam henüz faydasını göremedim.
 Oriflame El Kremi: Yumuşatmasına yumuşatıyor ancak elde ağır yağlı bir his bırakıyor. Yine de çok soğuk kış günleri için ideal.
Nea El Kremi: Bim ürünlerinden biri fiyatına göre çok çok iyi bir ürün. Yumuşacık yapıyor ve uzun süre dayanıyor.
Axe Şekillendirici Jöle : Ben jöle kullanmam ama kızım neredeyse yiyor o da haklı bonus kafa olunca düzenlemesi zor oluyor tabi söylediğine göre çok memnun yenisi alındı bile :)

Hepinize keyifli hafta sonları :)

4 yorum:

  1. :-) postunu keyifle okudum sekerim :-)

    YanıtlaSil
  2. Haklısınız, Bimin el kremi gercekten yumusacik yapıyor, annemde vardı bulaşık sonrası oylesine sürdüm 2 gün pamuk gibi ellerle gezdim, bunun yesiliydi, ev el kremi dolu ama bunuda alsam fena olmaz diyorum :p Bende Yazıyı keyifle okudum :)) Bitenler postlarını okumayı cok seviyorum, Yeni açılanları güle güle kullanin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülbeşeker el krem konusunda kısaca arsızız :) İyi dileklerin için teşekkürler :)

      Sil