10 Ocak 2013 Perşembe

Avon parfüm, Vip Dükkan ve Flor Mar

 Geçen ayki Avon  kataloğunda  iki adet bayan  Perceive Edt alana bir adet erkek Perceive Edp bedavaydı. Kokusunu çok sevdiğim için atladım tabii hemen ama gelenlerin hepsi bayan edt çıktı ben de değiştirmekle falan uğraşmaya üşendiğimden zaten kullanıyorum kalsın diyerek vazgeçtim.
Ojemi bu sefer çok fazla taşırdım. Kenarlarını mendille temizledim ama nafile. Bu oje Flormar'ın  Spring&Summer serisinden 449 numero yaz ojesi olarak piyasaya sürülse de kış mevsimine de gayet güzel uyuyor rengi :)

Vip dükkandan neredeyse bir ay önce siparişini vermiştim bu çantanın. Kargonun her gün bedava olması beni cezbediyor Sitedeki fotoğrafta rengi bu kadar parlak görünmüyordu biraz moralim bozuldu ama sonradan düşündüm de o kadar kötü değil..

 İçi de tam benim istediğim gibi küçük çanta kullanamıyorum ben çünkü valiz gibi dolduruyorum içini.
Fiyatı da kargo dahil 27 lira bilginize :) Herkese keyifli günler diliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder