28 Ocak 2013 Pazartesi

Alix Avien Ojeler

 Evde o kadar çok ojem var ki makyaj blogu yazmaya karar vermeden önce bu kadar oje sürmezdim, belli başlı renkleri devamlı kullanır diğerlerini öylece bekletirdim.Mesela üsteki 280 numero; yaklaşık bir yıl oldu alalı ama ancak dün denedim :) Bazen böyle benim için sıradışı olan renkleri kullanmak hoşuma gidiyor kendimi genç hissediyorum :)
Bugün sabah işe gelirken sürdüğüm oje ise bu yine Alix Avien ama numerosu silinmiş :(  O kadar çok alıp bekletiyorum ki evde kendi kendine silinip gidiyor etiketler.
Pazartesi gününüz az stresli bol keyifli geçsin :)

4 yorum:

  1. Hihihihii mavileri sürmeye ne zaman başladınız acaba hanfendiii :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dün itibariyle başladım hanfendicim artık vazgeçmem güzel duruyor yahu :)

      Sil
  2. Mavi sever biri olarak oje çok güzel ama ben o Küçük Prens'li yüzüğe bittim, acaba nereden almıştın, ben de bulabilir miyim? ;)))
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bulabilirsin sana hemen link yolluyorum ama facebook diğer mesajlar bölümünü kontrol etmeyi unutma :) sevgiler..

      Sil