6 Ocak 2013 Pazar

Bitenler

Bu haftanın değil tahminen iki haftanın bitenleri. Kremli makyaj temizleme pamuğu sanırım Lİmangobox tan çıkmıştı. Göz maykyajım için kullandım gayet güzel temizledi ama ben normalde zeytinyağı kullandığım için kutudan çıkmadığı sürece gidip almam.
   Nob Oje temizleyici mendiller ; evde bir kutu daha var çok pratik koyu renk ojelerde biraz zorlansa da yine de iyi iş çıkarıyor.
     Flore Aseton: burada bulabildiklerimin en iyisi :)

Bu ufaklıklarda kutlardan çıkan numuneler
   Nesia el ve vücut losyonu; Argan yağlı bu losyon ellerime gayet iyi geldi orijinal boyunu alabilirim. hem yumuşacık yapıyor hem de uzun süre nemi koruyor.
    Rareblossom gece ve gündüz kremleri; sırf bitirmek için kullandım öyle aman aman bir nemlendirme ya da koruma yok bence Lila kutu fazla abartıyor bu markayı.
   Bioderma Sebium Yüz Yıkama Jeli; Bir kaç kez kullanabildim temizlemesi güzel ancak çok kuruttu cildimi ve gerdi.
 
Fonex Wax ı Kuzum kullandı . memnun kaldığını avuç avuç kullanmasından anladım.
Thera Med Diş Macunu ; Arada bir değişiklik olsun diye alduığım bir macun diğerlerinden farkı yok gibi.
Avon Senses Mystique Duş jeli;  Bu ikinci şişem kataloglarda indirime girdikçe stok edilmeli kokusu çok çok hoş :)

Herkese keyifli akşamşlar :)




2 yorum:

  1. demek nob oje çıkarıcılardan memnunsun. ben şimdiye kadar oje çıkaran mendillerden flormar ve golden rose kullandım. ikiside başarılı değil.en kısa zamanda bunu almalıyım ozaman. makyaj çantamda dursun istiyorum.

    YanıtlaSil
  2. Ben tesadüfen denedim ama gerçekten memnun kaldım şimdiden güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil