1 Kasım 2012 Perşembe

Oriflame Alışverişi



 Bugün akşam nihayet kavuşabildim siparişlerime. Üstteki Oriflame Giordani Gold Ruj numuneleri. hemen almaktansa numunelerden bakıp doğru  seçim yapmak istedim çünkü Oriflame rujların içinden en beğendiklerimden.
 Ganimetlerime topluca bir bakış:)
Milk Honey Gold sıvı sabun normalde dettol kullanıyorum bu sabunları da makyajdan sonra kullanmak için aldım hijyen konusunda çok güvenemem ne yalan söyliyeyim:)
 ve devasa kolonya frezya kokulu  çok çok hafif ama ferahlatıcı bir kolonya diğerlerini de mutlaka alıcam. Ücret sıfırlama ürünü olan Oriflame winter ayak kremi detayları daha sonra..
Bu sabundan da iki tane söylemiştim  bir süre denedikten sonra belli olacak bakalım

2 yorum:

  1. Frezya kokulu kolonya nasıl bisey merak ettim... Fotoda hepsi cok guzel görünüyor, iyi günlerde kullanın, Kuaförüm bi ara oriflame yapıyordu sonra bıraktı :(( alma şansım yok yani, postlarınızı ilgiyle okuyorum. Kendi Blogumada beklerim :))

    Gül

    YanıtlaSil
  2. Gülgüzeli teşekkür ederim hoşgeldin :) takibindeyim :)

    YanıtlaSil