18 Kasım 2012 Pazar

Bitenler

 Bu pazar bitirdiklerimi kısaca özetlersek ;
    Flor Mar Pudra 89 numero; kapatıcılığından memnun kalmıştım. Fırçayla da süngerle de uygulaması çok kolay oluyordu. Pudra kullanıma ara verdiğimden bir müddet almayı düşünmüyorum.
    Flor Mar Üzüm ekstreli oje çıkarıcı Asetonsuz demişler ama bal gibi de asetonlu üstelik arkasında içerik kısmında da yazıyor resimlemek aklıma gelmemiş. benim için mükemmel bir ürün değildi. Dia nın asetonu bin basar bence.
    Oriflame Milk Honey Gold el ve vücut kremi tekrar tekrar aldığım bir ürün ben vücut kremi olarak kullanıyorum ve çok memnunum cildi yumuşacık yapıyor ve etkisi uzun süreli. Yeni kutusu açılıp yarılandı bile :)
    Aviva Rose Angel Duş Jeli Lila kutudan çıkmıştı. Gül sevenler için kokusu gerçekten çok yoğun ama kalıcı değil sadece köpüğe hapsolmuş kokusu duş esnasında çok iyi geliyor o kadar:)
     Sensodyne naneli diş macunu; ferahlatması güzeldi yeniden alınır elbette. Elimde başka markalar olduğu için yenisini almadım.
      Unibaby ıslak mendil gözüm kapalı kullanıyorum. makyaj temizlerken manikür yaparken aklıma gelebilecek  her yerde kullanıyorum alkol ve paraben olmayışı kullanırken beni çok rahatlatıyor.Artık vazgeçemeyeceklerimden  oldu kendileri :)
       Herkese iyi neşeli sorunsuz hafta sonları diliyorum :)
   

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder