30 Ekim 2012 Salı

LİP BALM DOSYASI


Kış gelince lip balmlara eğilimim artıyor daha önceden çok kullanmazdım çünkü sahil kentinde yasıyordum nem oranı yüksek olduğu için el kremine bile ihtiyaç duymazdım çoğu zaman ama artık iklim değişti :) Buralarda sıcaklık artık sıfıra doğru yol almaya başladığı için dudaklarıma özen gösteriyorum.

Sol baştan sayacak olursak Oriflame dudak Koruyucusu ;  genel olarak işe yarıyor  ama şöyle bir sıkıntı var bir türlü dudağımla bütünleşmiyor ve beyaz ince bir tabaka olarak kalıyor buna rağmen yine de nemlnedirmesi iyi.

Aviva Lip Balm; Lila kutudan çıkmıştı. Hafif pembelik veriyor ve nemlendirmesi kesinlikle mükemmel. Bitince düşünmeden tekrar alınacaklardan.

Palladio Herbal Lip Balm ; nemlendirmesinin yanı sıra ruj görevini ifa ediyor :)  çünkü diğer nemlendiricelerdeki hafif pembeliğe göre bu gerçekten bildiğin ruj :)

Coca Cola Lip Smacker ; Geçen gün BİM marketten aldım. tadı ve kokusu bildiğimiz kola nemlendirmesi de kötünün iyisi ama yine de bitene kadar kullanacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder