4 Kasım 2012 Pazar

BİTİRDİKLERİM

bu hafta biriktirdiklerime  gelecek olursak ;

Oriflame Milk Honey el ve vücut kremi ; oriflame ürünlerinden çılgınlar gibi savunacağım bir kaç ürününden biri. Kokusunu ve nemlendirmesini çok takdir ediyorum :D gerçekten el için olmasa da ( çünkü ellerim çok kuru) vücut için çok başarılı hem yumuşacık yapıyor hem de kokusu kalıcı teninle bütünleşiyor.

Bioderma Sensibo roll on daha önce de belirtmiştim koltuk altında hem kuruluk sağlıyor hem de kıyafetlerde leke oluşmuyor evdeki yedeklere devam.

Roc  Soya Unify kahverengi leke karşıtı krem bu kremi gerçekten başarılı buldum yaklaşık iki ay sonunda lekelerimi açmıştı ancak ben yaz tatilinde gidip güneşin altında çılgınlar gibi yatıp kalınca herşeyi mahvettim :) tekrar alıp almayacağımdan emin değilim elimdeki kremleri bitirmem lazım ayrıca en önemli nokta benim için bundan sonra aldığım ürünlerin hayvanlar üzerinde denenip denenmediğine çok dikkat ediyorum . Hiç bir hayvan benim kahverengi lekelerimden daha önemsiz değil.

Dalan D'olive zeytinyağlı el ve vücut kremi ; çantada tasıması kolay olsun diye küçük boynu almıstım o yüzden çabuk bitti. nemlendirmesi ve kokusu gayet güzel ancak başka kremleri de denemem lazım :)

Moschino Pink Bouquet EDT: Bu numune Lila kutudan çıkanlardan yoğun şeker ve çiçek karışımı kadından daha çok çocuklara yakışacak bir koku.

Unibaby ıslak mendil; bu mendillerden 12 lik toptan paketini aldım ve ayrıca bu mendillerle ilgili de ileriki günlerde yazmak istiyorum. içeriği sadece su ve pamuklu mendil başka hiç bir madde yok ne parfüm ne alkol ne paraben . makyaj temizliğinde çok işime yarıyor bu mendili kullanmaya başladıktan sonra diğer mendillere elim gitmez oldu ancak ev içinde mutfakta vs kullanıyorum diğerlerini. gerçekten hem bebekler hem anneler için  son derece sağlıklı bir ürün.

Bu hafta bitenlerim bu kadar herkese mutlu hafta sonları :)


2 yorum:

  1. bioderma ürünlerini seviyorum roll on denemedim rexona sevdiğim için ama aklıma girdi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özgecim hoşgeldin :) mutlaka denemelisin ben çok memnun kaldım ama diğer ürünlerini hala denemedim benimde aklımda onlar var :)

      Sil