23 Ekim 2012 Salı

BİTENLER

 Bu resimdekiler bir haftanın değil neredeyse iki haftanın bitenleri.Ancak resimleyip ardından çöpe yollayabildim :)
         Deo Tak bu ürünü açıklamama fazla gerek yok ne kadar işe yaradığını kurtarıcı olduğunu zaten  biliyoruz. Haftada  bir kullanmanız yeterli deniliyor ama ben her duştan sonra kullandım. ikinci yedek çoktan açıldı bile.
         Bioderma Sensibo Roll On kampanyadayken dört tane almıştım.Fethiye sıcağında zaten hiç bir roll on işe yaramıyorama Ardahan da beneim çok işime yarıyor  çünkü ben soğuk falan dinlemem iki merdiven çıkayım hemen terlerim:)
        Dettol Original ve Dettol Fresh sabunları Protex Sabunların hayvanlar üzerinde test yaptıklarını öğrendikten sonra kullanmaya başladım ve kısacası memnun kaldım.

           Avon Today EDT güzel ve geçici bir parfümdü kısacası rüzgar gibi geçti ancak Avon parfümlerin içinde en güzellerinden birisi diyebilirim.
          Dalin Bebek Kolonyası Floral çok güzel hafif bir kokuydu ve çoğu parfümden daha kalıcıydı. İş yerinde doya doya kullandım.
          La Roche Posay Effaclar Tonik  tavsiye üzerine almıştım ve çok memnun kaldım. Cildim de herhangi bir kızarıklık, sivilcelenme sorunu yaşamadım ve gerçekten temizlediğine şahit oldum. Yağlı ve karma ciltler için birebir.


      Oriflame Very Me Lipmania Sweet plum ruj. Yumuşak bir dokusu var ve dudağı nemlendiriyor. rengini çok beğendiğim için seve seve kullandım.
     Oriflame Beauty Çift Etkili Stik Kapatıcı gözlerime o kadar çok rahatsızlık verdi ki cildime sürdüğüm anda gözlerim yanmaya başladı bitemeden çöpe gitti...
     Aqua Pure Çamur maskesi Lila kutu dan çıkmıştı bir kere denemeyle tüm sonuçları alamam ama ilk ve son denemem de cildimi yumuşacık yapmıştı. Ardahan da bulabilirsem tekrar alırım.

Bir sonra ki yazıda görüşmek üzere :)
       

2 yorum:

  1. Merhaba blogunla yeni karşılaştım, takipteyim ben de beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım senin bloga ulaşamıyorum bağlantı vermemişsin :( lütfen link verir misin ?

      Sil