21 Ekim 2012 Pazar

Watsons Alışverişi

İstanbul' a bir günlüğüne  görevli gittim geçen perşembe hemen bana en yakın Watsons şubesi bulup alelacele alışverişimi yaptım çünkü hiç rahat rahat gezip dolaşacak vaktim olmadı :(

Nude şampuanları bloglardan takip ediyordum hemen ince telli saçlar için olanını aldım iki tane şampuan aldığımı sanıyordum ama eve dönünce birinin krem olduunu farkettim :(

Sakura bella  ve blueberry scrup  ları tereddütsüz attı sepete.

Flormar göz altı kapatıcı  03 ve flormar oje 449 numero 

Nivea BB krem i de oradaki stant görevlisinin ısrraıyla aldım zateb aklımdaydı bir BB edinmek Niveadan başlıyalım dedim denemeye 

Susam sokağı karekterini de çok sevdiğim için bu mini el kreminide attım çantaya :) çok yoğum değil ama durumu kurtarıyor :)

2 yorum:

  1. gördüğüm her bb kremi alıp deneyesim var:) bende garnierden başlamıştım ama kötüydü şimdi la roche aldım onu deniyorum,senin nıvea yorumlarınıda bekliyorum canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en kısa zamanda yazıcam canım niveadan sonra LRP de benim listemde :)

      sevgiler..

      Sil