1 Aralık 2012 Cumartesi

Şampuan Dosyası



        Saçlarım ince telli  çabuk yağlanan ve yavaş uzayan cinsten. Elli tane şampuan denedim ama derdime çare bulamadım.Tek tek yazacak olursam;
         Berenis;  Biobellinda isimli marketing şirketten aldım. Firma yüzde yüz organik olduklarını iddia ediyor. Şampuanın içinde biberiye, lavanta ve adaçayı yağı var.Sonuç olarak her dusta avucuma gelen saç telleri artık yok. Hiç dökülmüyor değil ama örnek verecek olursam  normalde elli tel saç gidiyorsa bu şampuandan sonra  yirmi tel ancak dökülüyor.


Loreal Elseve Dökülmeye Eğilimli Saçlar için şampuan  hem sonuç alamadım hem de hayvansal testler yüzünden bitmeden bıraktım.

İsana kuru şampuan gördüğümde balıklama iki kutu birden aldım. Saçlarım hemen yağlanıyor ya sandım ki kurtarıcım olacak ama saçlarımı kül rengine döndürmekten başka bir işe yaramadı. Bir yıl oldu alalı biri bile yarılanmadı henüz.

Rareblossom Yağlı Saçlar İçin Nemlendirici şampuan lila kutudan çıktı yine tamamen bitkisel olduklarını iddia eden bir marka ancak saçlarımı çok kötü yaptı yahu tomar tomar döktü tabiri caizse :(

Nude Yağlı Saçlar için şampuan + krem Bloglardan okuyup heveslenmiştim. İstanbul' da Watsons a uğrayıp sevinçle almıstım ama ne yazık ki o kadar merak ettiğime değmemiş. yarısı bitti kremini zaten çok az kullandım öylece bekliyor yani. Bundan bir kaç ay önce Lila kutudan çıkan revigen şampuandan da çok memnun kalmıstım ancak Berenis şampuanın fiyatı daha makul olduğu için Berenise devam :) Herkese selamlar:))

                   

4 yorum:

  1. Aynı saç tipi, aynı sorunlar. Önerdiğin şampuanı bende denemek isterim.

    YanıtlaSil
  2. off aynı sorun bende de var
    ve hemen hemen aynı ürünleri kullanmama rağmen cozum bulamadm sac derisi egzaması dıye bır sey varmış o olabılır
    bi aktarım var o bakıcak bana cozum bulursa yazıcam blogdan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kova kadını aktarın verdiği işe yararsa ben de hemen alırım bekliyorum :)

      Sil