2 Aralık 2012 Pazar

Bitenler


                                      Bitirdiklerim ve çöpe gidenlerimle yine burdayım:)

Oriflame Zeytin ve Bambu özlü Duş Jeli ; kokusu yoğun değil çünkü parfüm yok o yüzden  sabunu daha çok andırıyor.Temizleme konusunda ise iyi sayılır. ben her duş jelinden önce ev yapımı sabun + kese  kullandığım için temizlik etkisini çok düşünmüyorum. benimkisi sadece alışkanlık :)

Aveseena Gece Kremi ; Lila kutudan çıkan nemlendirici krem küçücük olmasına karşın bir hafta gibi bir süre kullandım. Ciltte ağırlık yapışma hissi oluşmuyor son derece hafif ve nemlendirici etkisi yüksek bir kremdi.

Golden Rose 03 numero oje; genelde golden rose ürünlerinden çok memnunum ama buna ne oldu bilmiyorum hemen yapısı bozuldu o yüzden yarısında çöpü boyladı.

Maybelline Affinitone Aydınlatıcı ;Likit ve ciltte çabuk emilen bir yapısı var ama ondan daha uyguna satılan Flor Mar bence daha alınası.

Rexona Deodorant Mini boy Limangobox tan çıkmıştı ben kullanmadım kuzuya verdim normalde deodorant kullanmaz ama bundan çok memnun kalınca hemen  büyük boyunu aldık :)

Herkese kolayca geçip gidecek olan bir hafta diliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder