8 Ekim 2013 Salı

Alışverişte gaza gelmek :)

 İzmir' e gelince biraz aç gözlülük biraz da ihtiyacım olduğu için peş peşe Gratis, Rossmann, Watsons gezindim.Aldiklarimin çoğunu resimlemek aklima bile gelmedi. Kabul ediyorum makyaj blogları beni çok pis gaza getiriyor :)
 En üstteki Rossmann alışverişine ait.Buradaki ürünleri  daha detaylı yazicam ilk fırsatta. Şunu söylemek istiyorum eger evime yakın bir yerde olsaydı kesinlikle Rossmann dan dışarı cikmazdim :) Gratise gelince,  iş yerime çok yakın olması beni şiddetli bir şekilde suça teşvik ediyor. Resimlerdeki çoğu ürünü bitirdim bile ve pusuya yattim bayram indirimini bekliyorum. Bu arada kulağıma Gratis indiriminin perşembe gününden başlayacağı çalındı. Doğruluk payı var mı bilmiyorum ama tedbiri elden birakmamak lazım:)
Yves Rocher mağazası bana cok uzak sayılmaz yüz yıkama jeli  ve tonigini de aldim ancak resimleri bitenler yazısında kullanicam çünkü aldığım anda resimlememistim. Sabunlarin vanilyalı olanını kullandım diğerleri hala çekmecede sırasını bekliyor. En kısa zamanda yeniden görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder