1 Mart 2013 Cuma

BİTENLER

 Watsons Frutiy Body Scrub ; Sakura Bella yı tek geçerim bunu hiç sevemedim sadece bitsin diye kullandım ve şükür bitti :)
Avon Care 3 ü 1 arada Yüz Yıkama Jeli ; yıkarken yüzüm köpürmüyor ancak durulandıktan sonra temzilendiğini anlıyorum. Ben köpüğe alışmışım bu tuhaf geldi o yüzden. 2 şişe daha var elimde onlarda bitsin yenisini almam
  Avon Senses Mystique Sıvı Sabun; duş jeline hastaydım sabununda kokusu harika ama ben bunu mutfakta kullandım çünkü antibakteriyel değil. Yeniden alınacaklardan.
 Nastica Pamuk; bir yüzü kapitone gibi olanlardan. Özellikle oje temizlerken daha iyi oluyor bu yüz. Nerden aldığımı hatırlamasam da dert değil çünkü ya Polis Kantini ya Bim den aldım. Bulmak kolay olur :)
Oriflame Power Shine Ruj Sexy Plum; bu ruju tekrar tekrar alıyorum. Sürümü yumuşacık dudakları nemlendiriyor ve renk karteslası müthiş ben sexy plum dan vazgeçemiyorum. tekrar alınacaklardan.Tek kötü tarafı fotoğrafta da görüldüğü gibi ambalajı kalitesiz.
Bir haftayı daha bitirdik hepinize musmutlu hafta sonları diliyorum :)

1 yorum:

  1. güzel bir temizlk yapmışsın:)bende beklerimhttp://1makyaj1bakim.blogspot.com/

    YanıtlaSil