13 Eylül 2012 Perşembe

BİTENLER

uzun ve güzel bir tatilden sonra yine ben geldim :)  bol bol şezlongta yatıp deniz keyfi yaptığım için şu an güney afrika yerlileri gibi dolaşıyorum ortalıkta:)
Tatildeyken bitirdiklerime gelince;

Amway Body Series Roll On : terlemeyi kesinlikle önlüyor ve kıyafetlerde leke bırakmıyor. Kokusu çok hafif ve ben Bioderma ile dönüşümlü kullandığım için kolay kolay bitiremedim. Deneyin derim.

Head and Sholders İnce telli Saçlar için Şampuan : İnce telli saçlarıma fazladan hiç bir dolguluk getirmedi ama temizlediğini söyleyebilirim deneme boyunu almıstım üç - dört yıkamda bitti

Sensodyne Beyazlatıcı Diş macunu : memnun kaldığım için derhel büyük boyunu aldım.

Coppertone Koruyucu Güneş Kremi 45 faktör : Doktor tavsiyesi ile aldım ve yaz boyu bol bol kullandım. Çok yoğun kıvamlı değil o yüzden beyaz beyaz yoğurt gibi kalmıyor  ciltte.hemen  emiliyor.
Palmolive Thermal Hamam Detox Duş jeli: ne hamam ne detoks kanmayın sakın :) öylesine bir duş jeliydi işte :)                                           

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder